sista dagen innan resan..

tvättade och packade igår, blev en full resväska men pappa får överleva det + en necessär vid sidan.
handlade lite färdmat idag med barnen medan jag var barnvakt, får bli kalkon/ost-baguetter, chips, godis och lite frukt.

tror hela tiden jag ska glömma något, jag hoppas resan går bra imorgon och att barnen inte kommer tycka det är alltför pestigt hehe

fu fan vad danska kronan är hög måste jag bara tillägga, växlade 3000kr och fick 2000 :( well hoppas pappa kommer vara generös ;) hihi

love danmark! here we come!

saknar er på jobb men hade inte velat komma tillbaka nu iaf ! hehe

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hhaha tack! Nä skoja, jag förstår! Man vill ha semester livet ut haha kram

2009-07-27 @ 13:11:05
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0