fortfarande förälskad i mitt ex...

jag kommer aldrig hitta en kille om jag inte kan släppa min förälskelse i mitt ex, AS.
jag tänker fortfarande på honom hela tiden, jag tycker jag ser honom ibland på gatorna men det är självklart inte han, jag får ont i magen varje gång jag hör brummandet av en motorcykel, även om det inte finns en möjlighet att det är han som kommer på sin harley. han var min drömman, jag älskade honom trots och för hans brister. han var den finaste killen jag träffat. känns som om jag aldrig kommer hitta samma kemi med någon annan, jag inbillar mig att jag är kär eller intresserad av andra killar men i slutändan kan jag inte ge mig till dom för det känns inte rätt , de är inte Han.
varje gång jag åker tillbaka till min gamla småstad hoppas jag att jag ser han och att han ska se mig och förstå att vi är menade för varandra men det kommer aldrig ske, han har gått vidare och jag måste också lära mig att gå vidare men det är svårt... dessutom är mitt självförtroende i botten just nu så jag kan inte tänka mig att andra skulle bli intresserad av mig på allvar längre..


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Naaaw, älskade syster! Du kommer hitta en man som är bättre än honom på alla vis, det förtjänar du... Älskar dig! puss

2009-06-01 @ 11:08:52
Postat av: Ann-Sofie

Oj =( mitt hjärta brister när jag läser detta =(

2009-06-05 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0