ny design...

Tror jag gillar den men får kanske jobba lite mer på den sen, sidan börjar om längst ner på på sidan utan inlägg, vet inte vad det handlar om men men ..

idag är det dags att sila upp fläderblomssaften jag och syster gjorde i måndags, det luktar underbart av sommar varje kväll när jag rör om i spannarna :) *mums*

satt på loppis igår, fick flashbacks från när min mamma  tog med mig och syster på loppis när vi var små i Folkparken, trekantsmörgåsar med leverpastej eller räkost, lek i parken, tiggandes till mamma om att få en 5-krona att handla något skit man hittat, gamla kalletidningar och sånt hehe
jag är så glad att jag har så många fina minnen av min mamma ändå som man inte tänker på att man har, de poppar upp omedvetet hela tiden och då blir man försäkrad att hon aldrig kommer bli glömd.



Min arbetskollega säljer sina bortgångna mammas saker, så jag höll henne sällskap och passade bordet när hon tog rökpaus, hittade en fin sak till min systerdotter på bordet som jag köpte *hemlis*

handlade ny mascara och ny foundation till mig och min syster, mycket billigare än i affären kan man säga, mer än halva priset i skillnad!

efter loppisen gick jag hem till syster, tittade på bacherlorette och åt smörgås och flingor.
barnen var supersöta även om Gabriel var lite för trött för att älska att vara hos mig hehe. storebrorn har blivit så kelig igen, han ligger och kramas och pussas och säger att han älskar mig mycket och sånt....så söt!! älskar han så mycket och han har blivit så stor och rolig, använder de mest märkliga uttrycken
såsom " mmm det här var mycket godare än vad jag trodde"
och igår pratade vi om vår Danmarksresa med honom, han hade hittat sina badsaker, han tror att det är hajar i vattnet.
då sa han att vi skulle fånga något till dom så skulle de bli våra kompisar, jag sa att jag inte vill det och då meddelade Adam att då fick inte jag följa med och bada! hehe så söt, svårt att skriva så att det låter lika sött som när han säger det men hoppas ni får en aning iaf. :)





imorgon är man ledig, ska bli riktigt skönt, hoppas det blir bra väder så att jag och Ans kan vara ute och hitta på saker, vi funderar på att paddla i kanalen med trampbåtarna och ta en fika på en uteservering, ska bli roligt att umgås lite utanför jobb

betalade mina räkningar idag och den rikedomen jag trodde jag skulle ha denna månaden visade sig vara 1700kr på kreditkortet *gråter inombords* så det blir att snåla denna månaden också. ska iofs få pengar av syster för träningen men det är inte så stor skillnad. betalade av 600kr till min brors lån så nu är det bara 500kr kvar

lade 1500kr i semesterkassan iaf och förhoppningsvis kan jag undvara dom, ska cykla till Willys efter jobb och handla så jag har till månaden som kommer nu, lunch och frukost är ju det som är viktigast. katten har mat och sand nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0