adams födelsedag

jättemysig helg!

jag fick sluta tidigare från jobb på fredagen, stack och handlade det sista vi behövde till födelsedagen sen gick jag hem till syster. Hon bjöd på kyckling och pommes med sås, mums, sen på kvällen tittade vi på Idol och hade allmänt mysigt bara. jag och syster satt och pratade länge på kvällen efter barnen somnat...
sov över eftersom födelsedagsbarnet önskat detta :)

på lördagsmorgon vaknar adam tidigt och vi har inte hunnit göra vid morgonmacka och sånt... så tvingar honom att ligga kvar i sängen, sen gick vi in och sjöng för honom och gav honom en Bilar-helimballong och första presenten.

jag gick och handlade bullar, wienerbröd och juice till frukosten.. sen åt vi frukost i en timme hehe :)

sen blev det fiskdamm, tyvärr åkte lakanet ner några gånger som förstörde det lite men det var kul, lite väl många påsar som han fiskade upp bara hehe

sen gick vi ut på promenad, adam fick handla en egen present för födelsedagspengar, blev en Dinoco-helikopter på Triangeln :)

När vi kom hem fixade kajsa tårtan och jag satt och lekte med barnen lite. sjöng för adam och han fick resten av presenterna.... världens gladaste födelsedagsbarn! :)

på kvällen blev det räkfrossa och sen lite godis och chips medan vi spelade adams nya playstationspel, ICE AGE.

tyvärr fick jag gå sen efter tio eftersom jag skulle vara med ute på ett Black Jack bord men adam var rätt slut så missade inte mycket av hans födelsedag hehe

jag är glad att jag och kajsa bestämde oss för en Adam-dag på hans födelsedag istället för vanligt kalas.. 100% fokus på adam och inget annat :)

 SÖTNOS!



min natt på Black Jack gick riktigt bra som tur är, så nu är ångesten över inför att jobba med detta, skönt!!




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag förstår att det inte är lätt då. Jag trodde jag skulle besöka henne oftare, men tyvärr blir det inte så. Känns jobbigt samtidigt att gå dit, man vill ändå glömmma, men det kan man inte. Hon finns med mig varje dag i mina tankar. Det är viktigare än att besöka graven. Men någon gång ibland så. =) Kram

2009-11-02 @ 12:56:48
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Verkligen fin tårta! =)

2009-11-02 @ 12:59:02
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Det var verkligen jätte fint och mysigt. Bokskogen ligger inte så långt bort. Jag provar länka =)

JdDNw32M4k/SqVbv5V8f0I/AAAAAAAABi4/lq2jR3rKxbE/s1600/malm%25C3%25B6+-+bokskogen.PNG" rel="nofollow">http://3.bp.blogspot.com/JdDNw32M4k/SqVbv5V8f0I/AAAAAAAABi4/lq2jR3rKxbE/s1600/malm%C3%B6+-+bokskogen.PNG

2009-11-02 @ 13:04:21
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Postat av: Ann-Sofie

Skrev visst på fel inlägg, men jag lägger upp bild på min hemsida =)

2009-11-02 @ 13:07:22
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Hmm undrar om det finns cykelväg dit, vet att det går buss. Men ett äventyr hade det varit. =) Ta med oss matsäcken och på cykeläventyr. Får ta och kolla upp det du =)

2009-11-02 @ 13:17:03
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Ja jag ser verkligen fram emot både inflyttningsfesten och håret =)Så vi får se vad hon hittar på =) Fast jag har drömt värsta mardrömmen om mitt hår i natt. Och vet du vad jag hittar när jag tittar mig i spegeln imorse! Jag hittar mitt första gåa hårstrå =O Jag såg det blänkte till och det brukar det bara göra i det blonda och tänkte vad konstigt för jag har utväxt! Gahhh... jag rycker loss det och javisst första gråa =(

2009-11-02 @ 13:20:35
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0