då är det min tur...

ska till vaccinering nu klockan 13, jag har tur som har en snäll chef som också ska vaccineras och tar med mig.. så slipper jag ta det efter jobb då jag är lite tidspressad eftersom jag ska ut och jobba ikväll..

kollade skånetrafiken på resor hem men det fanns ingen.. senaste bussen gick kvart över ett och den kommer jag inte hinna med så får bli taxi hem ikväll ... :/ tur man inte ska jobba där uppe fler torsdagar! sen imorgon blir det nere i stan jag jobbar igen.. sen på lördag blir det att gå upp tidigt och åka hem till pappa och städa hans hus sen ska jag bara ta det lugnt resten av helgen!

usch ja.. vad har man gett sig in på... beundrar min kollega ans för att hon orkar arbeta varje kväll och helg med hennes nagelbyggning.. jag är helt matt bara att tänka på att jag ska jobba extra men det är väl innan man vänjer sig.. ska bli skönt sen när det kommer in i rutin och man börjar få in extra pengar på kontot...


fick mitt arv idag.. skönt att ha det klart.. nu går det in och betalar mina mistag som ung och sen blir min ekonomi förhoppningsvis bättre i framtiden när man slipper betala på alla sina kreditskulder. hade varit lätt att bara slösa bort den på onödiga saker men det vill inte jag, jag vill inte om 2 månader ångra att jag blåste bort alla pengar på heminredning och kläder och fortfarande sitta och betala dyra räntor.. ska bli skönt att äntligen känna sig skuldfri... kan tänka mig att några av mina syskon också kommer använda det till att betala av sina skulder och lätta den bördan... vi är inte den mest ekonomiska familjen tydligen hehe.. man blir vettigare när man blir äldre hehe.. och har man tur blir det lite över som man kan spara till något roligt sen :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tycker du gör alldeles rätt i att betala alla skulder först. Du är en smart tjej!



Tack för att du tycker jag är stark :) Men jag tycker det är kul och då blir man drivande =)

Tycker inte alls att det är jobbigt.



Lycka till med vaccinationen. Ha ha trodde inte chafen skulle vaccinera sig! Ha ha...

2009-11-12 @ 12:49:31
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

vem skulle det vara? =)



Oj då det var snabbt, då måste hon bara väntat 5 min på sprutan. Det var snabbt =)

2009-11-12 @ 12:56:33
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

haha eller hur man blir ju förvånad, haha jag tror han hade blivit sur om vi sagt det högt. skratt hehe.



Du är snäll du Frida! Klart du kan bli som jag ;)

2009-11-12 @ 12:57:59
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

hehe ha det så skoj imorgon då du blir sjuk =)

2009-11-12 @ 15:21:47
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

haha ja alla har sina anledningar ;) varför skulle man annars vaccinera sig haha. Krya på dig imorgon! =P I förskott haha

2009-11-12 @ 16:58:35
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0