ska man eller inte...

jag kommer inte fram till något bra beslut om man ska vaccineras eller inte, jag har iofs inte blivit kallad än heller men det ska väl komma nu snart, alla andra verkar ha blivit kallade....

jag är egentligen inte rädd för själva influensan eller vaccinet heller för den delen.. jag kan tänka mig att vaccinera mig pga att jag inte vill riskera att ligga influensasjuk i Libanon eller riskera smitta ner Jojo eller Dodo
men samtidigt är jag emot att ta onödiga vacciner och mediciner... men nu har jag läst att det inte kommer förstöra mitt naturliga immunförsvar som jag var lite orolig för innan...
sen är man lite bekväm.. jobbigt att ta sig till en vårdcentral, ont med spruta... riskerar att må dåligt...
nu är jag sjuk också, vanlig förkylning men det kan lika gärna vara en lindrig svininfluensa.... man kan aldrig veta...

jag har aldrig haft influensa... jag har varit sjuk en gång på riktigt men det vet jag fortfarande inte vad det berodde på...

nåja jag får se hur jag gör när jag väl får kallelsen... får diskutera det igen med syrran... vi har inte beslutat något än... hehe


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Samma här, kan inte heller bestämma mig, men jag kommer nog ändå göra det, om inte annat, för att inte smitta andra som kan vara känsliga.

2009-11-06 @ 11:55:14
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Skrev svar i min egen blogg =) Men du och jag kommer iaf ha kul =) Det är det viktigaste, 2 nya tjejer hihi

2009-11-06 @ 12:07:15
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0