nöjd kund

igår efter jobb stack jag till frisören och gick därifrån med betydligt ljusare hår i en rockigare frisyr, blev jättenöjd. ville ha det såhär så hon lyssnade verkligen på mina önskemål och snabbt gick det, trodde jag skulle få sitta jättelänge med blekning och sånt men det tog bara 1,5 timme typ.. kul med förändring ;)

vill att lönen ska komma in så jag kan handla flygbiljetterna! och idag började jag fundera på om man borde vaccinera sig mot hepatit A och B (?).. kanske om jag får pengar över, ska ju köpa pass också... och betala kattvakten.. och kanske köpa ny resväska.... och ha resepengar... nej usch... kommer bli riktigt fattig.. tur man inte ska fira jul på stort så slipper man köpa så mycket julklappar iaf... hehe

lugn dag på jobb idag, men vi har besök från danmark så man kan inte sitta och surfa eller träna på black jack idag.. kanske kan smygträna lite... får se...

nej back to work...får se om det finns något mail man kan svara på...

 obs. mitt hår är lite ljusare i verkligheteten

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Super fin gumman!! =D Du passar så jäkla bra i det! Kram

2009-10-26 @ 13:01:49
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0