inget nytt...

bara gamla vanliga.... känner mig inte helt återställd känner jag... eller så är det bara jobbigt idag på jobb efter en lugn helg hehe....

shoppade en massor i fredags efter jobb och blev lite till igårkväll men då bara tvättkorgar typ.. inte så kul men väldigt bekvämt för mig :)



skriver ett roligare inlägg sen när jag är roligare, måste nog skärpa mig snart innan jag blir hatad av mina kollegor..
ska iaf på Tattoo Expo på fredagkväll och ev på lördagen också med Ansi och det ska bli riktigt kul... kanske jag äntligen bestämmer mig om hur jag vill att min tatuering ska bli...



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja vi ska dit! Och det ska bli super kul! =) Längtar! =)

2009-09-30 @ 12:44:03
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0