kan inte tänka...

jag känner mig som en tecknad figur där man ser hur ihålig min skalle är, finns ingen hjärna med idag.. skulle göra klart matteuppdraget idag tänkte jag men jag fattade inte mycket! :( får gå hem och göra mina blandade uppgifter och se om kunskapen kommer åter till mig, som bin till honung....? or something




vet ni vad hemskt som har hänt, jag blev dumpad av min nätflirt?! hur hemskt är det inte då? han har tydligen träffat en tjej i helgen så nu kan han inte flirta med mig mer... well i ärligehetens namn ska jag väl erkänna att jag kanske inte var såååå intresserad men jag gillar inte själva tanken på att bli dumpad, det är bara det!
tror att jag endast snackade med honom för att han först påminde mig om mitt ex som jag haft väldigt svårt att komma över hehe men nu kan jag lämna det också.. *freeedom*

__

Imorgon har systern Ultraljud, ska bli skitkul att höra om det sen :) weeee




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

wee tack så mycket!!! =)



ska försöka sluta snörvla snart, suck.

2010-04-27 @ 16:17:34
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

ok, =) blir nog för oss med. =)



Ska du jobba stackare. =( fast stackare tjänar ju pengar med hihi. =)

2010-04-28 @ 11:57:36
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0