ibland

kan man nästan sakna sina kundtjänstdagar när man hade lite dötid att spendera på sin blogg och surfandes på internet... det är fullt upp hela tiden.. kan ju hoppas det lugnar ner sig liiiite till nästa år men tror inte det... känns inte så...
jag har gjort anspråk på en löneförhöjning som jag hoppas går vägen, man vill ju få lön för sin möda.. håll tummarna för mig i januari när det ska börjas diskuteras på allvar....

har lite ångest över mina arbetspass i helgen, ska bli så skönt att få sina lediga helger efter nyår och då ska jag även bli en träningsnarkoman hade jag tänkt... ska säga upp mitt 24seven och istället börja gå på Friskis och svettis, det är lite mer min stil och sedan hade ju drömmen varit om man hade fått råd med ett löpband hemma, jag behöver endast ett enkelt som Attract men man har ju lite beslusångest eftersom det ändå kostar 4000kr, tänk så använder man det inte så mycket iaf. att det bara blir stående men jag kan klart se mig promenera framför tv:n, gå kan ju alla göra och sen kan man få igång kropp och kondition... ja det tåls att tänka på...

hoppas det blir mellandagsrea på det :)



gjorde en lite dum sak idag och köpte en ny jacka. har inte trivts i den andra jag köpt eftersom jag känt mig tjock och tantig nu de senaste veckorna och inte nog med det, imorse när jag skulle ta bussen erbjöd en kille sig hans sittplats!!!! hur gammal ser man inte ut då, nej fy nu får man skärpa sig....
i början älskade jag jackan och kände mig jättefin men tror jag ska använda den som finjacka eller bara som variation, köpte en vanlig svart duffel som är vädigt mycket mer min stil, men får dra in på shoppingen nu så jag inte hamnar minus...




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Lugnt, vi får hitta någon dag. Har inget emot att gå fler ggr till stan. =)

Kram!

2010-12-16 @ 11:30:34
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Vad säger du om måndag eller tisdag nästa vecka? Har någon sista julklapp att bli klar med. :-)

Kram!

2010-12-16 @ 11:34:12
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ja jag kan faktiskt på Tisdag! Skoj! =D



Kram!

2010-12-18 @ 19:19:55
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Jag utmanar dig! =)

http://futurum-nobis-est.blogspot.com/2010/12/listan.html

Kram!

2010-12-19 @ 11:47:46
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0