waiting...

sitter uppe i vårt printrum och väntar på att posten ska komma och hämta/lämna post.. bara jag häruppe så måste vara här tills han kommer så att jag kan öppna porten.. men jag klagar inte, det är rätt skönt att ta det lite lugnt och göra lite småuppgifter i systemet så länge.. :)
sen blir det att gå ner och jobba järnet så att jag kan sluta tidigare idag, chefen har lovat halvdag om arbetet tillåter det *hoppas*

då ska nog jag och syster iväg och handla inför vårt nyårsfirande, vi tänkte ha tre-rätters och sedan lite mys på natten med ostbricka och roliga virgin-drinkar, jag har redan handlat osten i en ostbutik nere på Lilla Torg men vi behöver typ allt annat :/ men det är roligt att shoppa även om det bara är mat.

vår meny ser just nu ut såhär:

Förrätt:

Röst med gräddfil, lök och rom/räkor

Huvudrätt:

Oxfilé med hasselbackspotatis och konjakssås

Efterrätt:

Hemmagjord glass-meny med olika glass-sorter, frukt, chokladsås, maränger och kex.


tror det blir bra, sen ska vi ge varandra nyårspresent också :) längtar tills de öppnar sina presenter :)

Måste köpa ny kalender idag för 2011.. har så mycket planer och idéer så måste skriva ner dom innan de försvinner igen.. vet vilken jag vill ha så det är bara att hoppas att den finns kvar..

igår handlade jag ny foundation på loppisen, Maybelline Dream Liquid Mousse Airbrush FinishMaybelline Dream Liquid Mousse Airbrush Finish, Classic Ivory

måste säga att denna var den bästa foundation jag haft, syns ingenting men huden blev len och jämn..Toppbetyg!

vill handla smink från Mac i början på januari, de släpper en ny ögonskugga som verkar skitbra, läste om den här

nej nu kommer Posten nog snart så får göra mig redo..


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Vilken god meny. =)

Åh den låter som en bra foudation. =) Airbrush säger allt. =)

Kram och god fortsättning.

2010-12-30 @ 11:50:21
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0