älskade lilla barn...

jag älskar Jebril så mycket!
igår efter jag byttat blöja på honom låg vi och lekte i sängen.. jag kittlade honom och busade och hans gulliga skratt fyller mitt hjärta med värme... han är i den åldern nu när man verkligen börjar lära känna dom, hans personlighet och han kan ge uttryck för vad han vill och känner... hans små hårda kramar gör mig så glad....

mashallah, han är verkligen en underbar unge
och min syster är verkligen lyckligt lottad som har två så fina pojkar! :)


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Ja, jag e verkligen stolt över mina små.. Och extremt lyckligt lottad som kan ge mina barn världens bästa moster!



You Rock!

2010-02-06 @ 10:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0