färdigrenoverat..

så helgen kommer bli en massa slit och iordningställande, men sånt är kul... vill bara handla nya saker till lägenheten nu bara för den blev så fin men jag får hålla mig lite, har inte så mkt pengar nu och de pengarna jag har vill jag ha till sommarsemestern.. vill inte börja använda upp kredit som jag precis betalt klart heller, får se vad jag gör.. behöver bokhyllor, en fotpall, mattor, målarfärg till möblerna, ny toalettsits....

jag har dock beställt ny kakeldekor som kommer i nästa vecka, ska bli skitkul! ska beställa fönsterfilm nu också så jag slipper insyn så kanske man kan ha det lite mer öppet och inte fördraget hela tiden...
känns som jag har en helt ny lägenhet!
min lillasyster fick besked igår att de fick den 3a de hade sökt och de flyttar i mars, är så glad för deras skull. de förtjänar verkligen en ny större lägenhet! så nu sitter jag och kajsa och pratar inredning hela tiden hehe :)

Igår satt jag och syster och tittade på Juno, jag vet vi är lite sena men nu har jag också sett den och den var verkligen jättebra! rekommenderas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0