girls night out..



i fredags efter jobb gick jag hem och fixade iordning lägenheten så smått, såg ut som f-n men fick upp gardiner så att jag kunde vara där utan att känna mig som en apa i en bur och fick dammsugit upp det värsta...
gick på jobb på kvällen så hann inte med allt.. stället jag var på var helt dött hade typ 5 spelare på hela kvällen ZzzzZzzz hehe men men sånt är det ibland... på lördagen när jag vaknade satte jag igång med min städning på en gång, dammusga igen - torka av hela golvet- diska och sen av någon konstig anledning så började jag storstäda kylskåpet ??!! men det var riktigt skönt att få det gjort faktiskt :)



sen fixade jag iordning mig för en girl´s night out i hbg, tyvärr blev jag lite senare än vad jag trott men jag fick lite ensamtid med Paula iaf innan alla andra kom.. paula bjöd på tacos som var riktigt gott och sen satt vi och drack lite och snackade skit och sex - som vanligt alltså hehe var riktigt roligt att träffa dom..
vi gick ut till Harry´s, jag, emelie och frida gick inom the tivoli också en snabbis men det bleb bråk så jag hamnade på harrys igen, blev inte så berusad och musiken var inte så bra så jag hamnade på black jack bordet istället hehe, ville testa mina nya kunskaper om spelet och det gick riktigt bra, vann 400kr så det blev en billig utekväll :) när harry´s stängde stack vi till Le cardinal, där vi dansade bort den sista halvtimmen..




var en riktigt trevlig kväll.. skulle egentligen sovit över hos Paula men när vi kom dit var klockan 6 och jag kände att jag inte skulle orka upp och ta tåget hem till min tvätt-tid så jag straffa mig och åkte hem med morgontåget istället... hela söndagen var jag totalt slut.. men fick tvättat mina kläder och fick t.o.m storhandlat mat till veckan!

imorse vaknade jag och bestämd med att börja med min träning igen men kommer på att mitt träningskort och träningskläder ligger i mitt skrivbord på jobb *grr* men tog en 40 mnuters promenad ner till jobb iaf så lite motion blev det ändå.. funderar på att följa med cecila och träna i efter jobb också..


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hehe så du har blivit gamler nu frida hehe

2010-02-15 @ 10:44:25
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0