VG+ till mig...

gav mig inte själv MVG eftersom hon inte fick se mig blanda igår men det gick jättebra :) wee nu kan jag andas ut och förhoppningsvis kanske kan snart kan komma till de ställena där man tjänar mest... kanske kanske.. :)


ikväll ska jag vara barnvakt till kajsas söner så blir ingen träningspass men tränade imorse så det känns bra. istället för löpbandet tog jag en crosstrainer och det var ju betydligt roligare än att bara gå så kanske ska börja gå på den lite mer, omväxling förnöjer! :)


usch vad jag är trött på mitt jobb just nu, vill bara gå härifrån och aldrig komma tillbaka men sen har det ju sina ljusa stunder och mina kära kollegor gör att man ändå kan masa sig hit varje dag men det hade varit roligt att börja plugga heller hitta sitt drömjobb istället, dock kanske inte ekonomiskt men sånt ordnar sig alltid..

nej back to the craving customers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0