jag är sugen på glass på grund av Ans ... :(

hon pratade om glass och nu kan inte jag sluta tänka på olika glass-sorter... jag vill prova Ben&Jerrys Half baked

snacka om att man har ätstörningar om man börjar hallucinera fram mat redan efter två dagar av shake-diet

men okej snart 2 days down and 6 days to go. jag vägde mig igår för att se om det var värt det och jag hade gått ner 0,5kg, även om inte kajsa godkände den invägningen hehe... kanske dags att skaffa varsin våg iaf.. man vill ju väga sig avklädd och på morgonen... inte på kvällen med jeans och allt på sig, inget bra referensmaterial

 Jag vill ha!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Annars kan du ju alltid ta tillbax din våg så kan jag köpa en egen. Just let me know... Jag hade också gått ner 0,5 kg.. rätt vägt alltså =D

2010-01-20 @ 13:41:25
Postat av: Ann-Sofie

hihi... det var ett skojigt inlägg, =P sorry för frästandet, men bra idé den glassen kanske jag ska köpa idag så kan jag berätta om den är god imorgon :-) hihi...



Det viktiga är att mman använder sig av samma våg vi varje invägning :-)

2010-01-26 @ 11:29:08
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0