trettondagen...

vaknade relativt tidigt men min kropp ville inte gå upp så hann inte med någon träning :(
gjorde vid mig och slog in pappas paket och begav mig sedan till värnhem för att möta upp syrran..
vi gick handlade färdkost till barnen och bukett och gravljus till mammas grav...

tåg och buss gick relativt smärtfritt, inga förseningar! :)

Pappa hämtade oss vid bussen, right on time as usual! :) vi åkte inom mammas grav och gjorde fint och tände våra ljus, mysigt och sorgligt.. :( hur mysigt hade det inte varit om vi haft en mamma att åka hem till också... men hade vi haft det hade vi kanske inte haft kontakt med pappa så jag vill inte tänka så.. det som sker sker och allt är inte utav ondo...
efter det åkte vi hem till pappa, pappa hade eldat i kaminen så det var varmt och skönt... det behövde jag som druttade på rumpan på vägen in haha jag skyller på min usla hala skor hehe
andra gången jag gör pinsamma saker med pappa hehe... när jag skulle ringa han kvällen innan vi åkte sa jag; " - Hej pappa, det är mamma!"

Mamma??!! jag är förvirrad, syrran började asgarva åt mig och pappa var helt förvirrad i luren hehe



Pappa bjöd på pepparbiffar och klyftpoatis, mumma! sen delade vi ut julklappar... pappa är världens gulligaste!; jag fick ett paket med en väggalmanacka, strumpor och en absolut music skiva... har inte fått en sådan skiva sedan jag var 15 känns det som :) men jag blev jätteglad, fanns en del låtar som jag vill lyssna på :)

vi kom hem till Malmö igen vid halv åtta och då tittade vi Kvartet skatan, första discen på 3e säsongen... shit vad roligt det är! bästa delen var när de var ute och campade haha ser framemot andra discen nu.. :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha vad roligt, sa du verkligen så till din pappa? =)

2010-01-26 @ 11:41:53
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0