fullt upp med nya jobbplatsen

det är riktigt roligt och jag lär mig nya saker varje dag och blir bättre och bättre på det som jag lärt mig tidigare, man får ju tävla lite med sig själv också som den sanna vädur jag är :)


men jag är trött idag, kunde inte somna igår... låg och tänkte på att Kitchen ska avlivas imorgon och att allt är mitt fel :( vi hade så mysigt i början när det bara var hon och jag och sen har det tyvärr blivit att jag ägnat henne mindre tid och försökt kompensera detta med katt-kompisar hon inte vill ha.. jag hoppas bara att hon får det bra i katthimlen, kommer sakna henne för den katt hon var , så fin och egen.. Fritchen and the Kitchen kommer inte vara längre... :((



Klicka för att se nästa bild

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Ja, visst kommer hon alltid ha en plats hos oss, kitchen bitchen! :) Men tror som sagt inte att hon mår speciellt bra, och hon kommer må bättre dit hon kommer!

2010-07-06 @ 17:13:41
Postat av: Ann-Sofie

Jo kanske skulle göra, men jag har ju en reserv så jag då hatar, fast känns onödigt med en tredje då sambon vill ha en stationär och då blir det lite många efter vi lagat den som pajat.

Men snacka om handikappad man blir utan. =)

Hoppas dte gick bra igår! Hur gick det? =(

Kram, saknar dig!

2010-07-08 @ 10:56:05
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0