hemsk dag igår...

jag sa adjö till min fina katt som jag tyvärr inte har möjlighet att ta hand om längre... :(

det var hemskt när hon dog i mina armar, hjälpte inte att man fick flashbacks från när jag såg min mamma ta sista andetag..

Jag älskar dig Kitchen och jag hoppas innerligt att jag tog rätt beslut och läste av dig rätt med att du inte längre mådde bra hos mig när jag inte kunde vara hemma med dig som förut..

jag tackar dig för det sällskap du gett mig och din kärlek.. du var en helt egen personlighet och ingen kommer kunna ta din plats..

kommer sakna dig.... när du hoppar upp i sängen och vill bli klappad, när du lägger dig på mina papper när jag sorterar, när du lägger dig i kartongen när jag beställt hem kläder.....

Vila i frid min vän, förlåt mig....





Kommentarer
Postat av: lillasyster - Kitchens moster

Vila i Frid, du speciella lilla katt. <3

2010-07-09 @ 10:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0