livet går sin gilla gång...

och ingenting händer direkt, lite tråkigt men samtidigt skönt, ska försöka få iväg mina sista uppdrag till skolan så att jag kan sluta tänka på det men det tar emot.. inte så kul längre... eller jo roligt är det men jag har inte den tiden till det som jag hade önskat..men jag ska klara det!

ikväll ska jag hem till syrran och sova över, ska se till att hon får hjälp idag, blir orolig för vad som kan hända om hon går runt och blir svimfärdig...  nej today it´s the day! :)


och tyvärr ska danmarksresan betalas denna veckan, så kommer man känna sig fattig igen hehe, mitt fina sparande :) men det blir kul sen att se det växa igen.. blir fullsatsning på detta årets danmarkssemester! för sen kanske det inte blir någon på ett tag iaf... blir mycket pengar...





igårkväll tittade jag på Stepbrothers, fan vad kul den var... älskar konstighet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0