snart dags för hemfärd

ska hem och städa, mysa lite med Jackson. sen iväg och jobba - hoppas jag har turen med mig idag.. *håller tummarna*

imorgon ska jag plugga den sista Naturkunskapen och försöka göra klart något engelska-uppdrag till.. fick klart uppdrag 3 nu i eftermiddags... skönt när det är få som ringer :)))

och imorgon kommer min älskade lilla Jackson flytta till en ny familj :( det är blandade känslor inför detta.
jag är glad att han slipper bråka med Kitchen hela tiden och glad för att han får en ny familj som kommer ha mer tid till honom men ledsen för min egen skull för han är en väldigt söt och kelen katt :/ ibland fungerar inte det bara inte, ska inte skaffa fler djur nu :(  ... sen ska jag se om jag kan sälja Kitchen också, jag är hemma för sällan för att vara en bra kattägare...men vi tar Jackson först iaf...

Min sötaste katt- jag hoppas du får det bra i livet!



Kommentarer
Postat av: lillasyster

VI ÄLSKAR DIG JACKSSON! Världens finaste kisse är du.. <3

2010-06-04 @ 16:53:00
Postat av: Ann-Sofie

det kommer gå så bra gumman för katten!

=)

kram!

2010-06-05 @ 21:27:39
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0