uäähhh uääähh buuhäää! *bebisgråt*

min mobil är låst och jag kommer inte in i den - man ska använda sitt google-konto för att låsa upp den och det har jag tusen gånger men det fungerar inte, tror den fick flipp av att så många har spelat på den under helgen, överarbetad stackare :( får paanniiik! at the least... hoppas jag får igång den så jag slipper använda min gamla fula rosa... :/

nåja det är väl inte hela världen, ett väldigt I-landsproblem men iaf... jag är kontaktlös och jag gillar inte det alls!
tänkte man kunde gå till the phonehouse men då vill de väl se kvitto också och det har jag hemma, tror jag iaf...

nej skit är det..



matteprovet igår gick sådär, är inte supernöjd men får iaf G på det, eller ja det hoppas jag verkligen att jag får iaf! sen ska man ha betygsdialogen med läraren inom kort, jättenervöst... som tur är ska min kollega göra det före mig så hon får berätta hur det går till..


ja i juni blir det bara en massa pugg och jobb, inget roligt alls... eller förhoppningsvis kommer jag hinna umgås en massa med syster och barnen vilket är det bästa jag vet!! :)



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

yea! men det löste sig ju!! =D

2010-06-03 @ 15:14:12
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0