fredag och tjejmiddag..

fick precis samtal av gamla kollegan stina som ville ta en öl, tyvärr (eller ja tyvärr och tyvärr hehe ) hade jag ju planerat tjejmiddag med ann-sofie och cecilia så kunde inte gå på afterwork idag... ska bli kul med tjejmiddag ikväll. jag ska bjuda på sesamgrissini med hemmagjord italiensk dipp gjord av feta, ost, creme fraiche, soltorkad tomat och basilika. till huvudrätt ska jag göra en pastasås med kyckling och broccoli och till det färsk taglitelle (tricolore) och ruccola-sallad. till efterrätt blir det en smördegspaj med päron och mintchoklad och vaniljglass.. sen blir det lite snacks och kort- eller sällskapsspel.. får se vad vi är sugna på :)
nice eller hur hehe


fixade iordning min matplats igår, tyvärr kan min kamera inte fota i kvällsljus så bilderna blev inte så bra men lägger in dom ändå, mmsar in dom i ett annat inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

tack för en super kväll och var verkligen fint du fått det i lägenheten!! =)

2010-03-21 @ 18:28:11
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0