kaffe-problemet löst

det var ju väldigt jobbigt att få en bra kopp kaffe på detta stället med denna kaffekokaren...
folk har ju inget tålamod och kan inte vänta tills kannan är klar men nu har jag med hjälp av Ann-Sofie gjort en skylt som klart och tydligt meddelar att man väntar tills kannan är klar innan man tar kaffe... vilka I-landsproblem man har liksom !! haha

¨


ikväll ska jag och Ann-Sofie på hemligt uppdrag och sen ska jag hem till syrran och sova över, börjar bli vår onsdagsrutin... :)

jag är glad för ljus gör mig glad... och jag börjar äntligen få lust till att komma i form igen.. jag tänkte gå på en sorts "diet" efter påsk och hålla igång mig tills jag är nöjd... blir jag sjuk ska jag träna ändå men kanske gå ut och promenera istället... men känns som jag har så mycket igång nu, jobb, extrajobb, studier och nu träning ska läggas in på schemat och ska inte tas bort... jag är så avundsjuk på personer som kan gå ut och springa i vilket väder som helst och bara göra det utan att man tänker att det är en så jobbig grej... visst att man kan hålla igen på kalorier om man vill gå ner i vikt men utan motionen så får man ingen fin kropp iaf så jag vill istället träna mig iform men ska börja med en liten kickstart på menyn också :)

stöttar man mig?? :) jobbigt bara att man ska umgås med gravida bara med deras cravings och "äta för två" :) men det ska nog gå bra :)



Kommentarer
Postat av: Mija

Jag stöttar dig!!!

Börja promenera til och från jobbet till att börja med! Skaffa ett regnställ ;-)



You go girl!!!

2010-03-25 @ 08:07:27
Postat av: Ann-Sofie

hihi det kommer du få en vacker dag =P



Just det, jag glömde bort det hemliga uppdraget, men jag hade blivit överlycklig själv ska jag säga. Det var över fint. =) Detta gjorde vi bra Frida!!

2010-03-25 @ 09:37:42
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0