daffodils och stress-ryck..

har kommit in i engelskans kapitel med poesi och dikter, kill me! jag orkar inte analysera sånt... kan bero på att jag sitter och jobbar och egentligen inte ska syssla med sånt ?? men men ..
usch och fy!


jag vill till skopunkten med systern idag... men jag har ett paket att hämta ut på posten och nu kom jag på att jag inte tagit med mig bankkortet så inga pengar på mig... får se om jag hinner hämta ut paketet och hem och sen dit innan de är färdiga... återstår att se... hade varit roligt med en massa nya skor, skor är bra för dom kan man ha oberoende på hur tjock eller smal man är, eller ja kanske inte jättesnyggt med stillettklackar till en tjockis men ni fattar ?

I love shopping!....... too much!........... I´m sick and need help!!



Kommentarer
Postat av: lillasyster

Ingen aning du. Vet ju som sagt inte när mannen min kommer hem. Och så ska vi ju kolla bordet först också.. Hmm.. :) hehe

2010-05-07 @ 16:02:30
Postat av: lillasyster

Va ju dock ingen "dikt" :P

2010-05-07 @ 16:03:32
Postat av: Ann-Sofie

hi hi du är rolig du! =)

2010-05-09 @ 10:14:31
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0