kaffe och ballerina minsann..

och på en MÅNDAG! det är grejor det haha

snälla ans som bjuder på fika idag, tror hon vill göda oss andra så hon slipper vara tjockis själv :P hihi


ikväll efter jobb ska jag till apoteket och handla saker man behöver till naturkunskaps-labrationerna... verkar riktigt jobbigt men men det ska ju göras.....  ska handla kopparsulfat och jodopax... det ni!




och sen blir det hem och göra klart engelskan, imorgon ska jag gå till bibblan och låna de engelska böckerna jag behöver läsa ut *buhuhu* och sen ska jag börja med matten igen till slutet på veckan och hoppas på bli klar med boken till slutet på maj, och sen bara repetera inför det nationella provet...

börjar se slutet i tunneln! ska bli skönt med sommar, endast två jobb då! hehe

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hihi tack tack, =) Är nog inte något för mig det där med möte. =)



Hoppas också jag gillar skorna hihi.

2010-05-11 @ 11:36:01
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

haha såg inte förän nu din kommenat om att göda er hahaha. Just det kakor ska hämta nu. =)

2010-05-11 @ 12:26:12
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0