nyheter

Ja då kan jag vara lite mer klar över vad som hänt, jag har fått nytt jobb inom administrationen och kommer sluta på kundtjänst under juni månad... mina kollegor fick reda på det imorse på vår kick-off och jag tror de flesta var överraskade hehe men jag tror det blir bra :) nu blir det nya tag, ska bli skönt att bli klar med mina kurser tills dess också och bara koncentrera mig på att lära mig mina nya arbetsuppgifter


och mina få läsare: jag kommer kanske bli snäppet sämre på att uppdatera bloggen men ska göra så gott jag kan hehe

nya arbetstider också 8-16, sköööönt!!



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja jag hoppas verkligen du fortsätter uppdatera din blogg! Jag är faktiskt glad för din skull även om jag kan verka lite suris. Men det känns på nått sätt att man blir lämnad konstigt nog haha. =) Och det är bara för att jag gillar dig! =) Vet att du kommer finnas runt hörnan jue! =)

2010-05-20 @ 11:39:18
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0