tvätten igång men inte jag..

är totalt slö, vet inte varför.. tror jag sovit för länge... ja usch vilka problem man kan ha..

igårkväll trotsade jag regnet och cyklade hem till syster för att umgås lite innan jobb, mysigt... har börjat bli bättr på att balansera kajsa- och adamtid :)

var på nytt ställe igår vilket visade sig ha karaoke, det visade sig inte vara så skönt för mina öron och min koncentration... my god vad folk sjunger falskt, jag har alltid varit ett fan av singstar och karaoke men jag tror inte jag någonsin kommer sjunga igen offentligt efter att ha hört dom som sjöng igår. där var en kille som sjöng riktigt bra men ingen annan...
jag var tvungen att hejda den automatiska responsen av att hålla för öronen, fick sitta och le fint... mmmm..

dessutom vann gästerna alldeles för mkt för att jag skulle bli nöjd, gillar inte att ha dålig marginal..

men vakterna var skittrevliga så jag ska inte vara alltför negativ... man blir ju lätt det...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

jasså har du provat den? Är den bra? =)

2010-05-17 @ 14:21:28
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Lillasyster

Nu vill vi ju bara få hem den och sitta och titta på den i 20 veckor.. fylla på med täcke o kudde och leksak.. Wiiiie! Vi ska få en bebis :)

2010-05-17 @ 16:29:13
Postat av: lillasyster

ja eller hur.. Det löser sig på ett eller annat sätt.. Vill ha vill ha! :D hehe.. sjukligt vilken shoppoholic man kan vara.. well well..

2010-05-18 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0