första snön...

även om den kanske inte kommer lägga sig så ser jag stora snöflingor utanför fönstret... mys (på denna sida fönstret) :)


det regnade när jag skulle bege mig till jobb imorse men efter att ha gått ut i regnstället och nästan frusit ihjäl gick jag in igen och tog på mig den tjocka jackan istället... vilket för mig till frågeställningen, bör jag köpa ny vinterjacka och termosbyxor för att kunna fortsätta cykla till jobb under vintern eller ska jag ge upp för vädergudarna och börja ta bussen..... and that is the question!


nå får knapra på den tankenöten under dagen och se om det blir en shoppingspree inom det närmsta

igår köpte jag lite bilar och en ståbräda till kajsa och hennes barn, lite eid-presenter så har jag gjort mitt :P hihi
söta små barn, mashalla! och bebis börjar verkligen ta sin plats i familjen med en närvaro och personlighet <3

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja hoppas dte inte blir sån vinter som sist. phuha..

2010-11-20 @ 11:58:26
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0