då var man igång

tredje dagen på shake nu och det har gått bra, är inte alltför jobbigt.. denna dagen ska enligt fortskning vara svårast och sen därefter blir det lätt när det väl börjar förbränna utav fettet och inte sockret som man har lagrat...
så det ser ju positivt ut :)


ska promenera hem efter jobb så man får lite motion, kommer inte kunna träna så mycket på attractbandet nu när man går på pulverdiet men tänkte köra hårt på den efter den 25e mars och njuta av långpromenader i fina vädret så länge... konstigt nog känner jag mig märkligt pigg.. ja det är bara att gilla så länge det håller sig hehe


nu hoppas jag bara att jag når mitt mål så det blir mödan värt :)

nej back to work och försöka göra nytta den sista halvtimmen sen ut i solen, weee :)



snart är våren här :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Lycka till gumman! =) Kommer gå så bra för dig ska du se. Ska försöka hjälpa dig med lite pepp! =)Kan vara skönt med en rivstart för att gå ner i vikt med pulver. Och jag ska med köra det sen men jag får ju vänta som sagt. Kanske köra det sen när jag nått min första mål vikt för att gå ner de sista kilona kanske när man slutat amma. Ja visst blir man motiverad av att gå ner i vikt när man hör andra! Heja heja! Du är inte sugen på att vara med i vårruset? Jag skrev om det i min blogg men ingen som var intresserad tyvärr men det är ju en bra morot. :-)

Kram

2011-03-07 @ 16:00:43
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Heja heja vad duktig du är! Ja man blir lite hög dem första dagarna ju. Men man får en kick att fortsätta. Hur många mål tar du om dagen? =)

Kram!

2011-03-08 @ 10:38:22
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0