torsdag och sen fredag

Ja då var det äntligen torsdag idag och bara en dag kvar av arbetsveckan, wihooo!
Ska iofs iväg till Höganäs i helgen och sen tvätttid söndag morgon så blir ju ingen lugn helg men alltid skönt att slippa ut från kontoret..

var på malmöfestivalen igår med Kanelis och hennes kille, tittade på Soundtrack of our lives och Hives. Var som alltid roligt att umgås med Kanelis även om det inte är några band jag lyssnat på jättemycket...
 
idag kom lönen så tänkte passa på att gå och handla nya skor, har inget att sätta på mina fötter känns det som :S vill ju inte alltid ha samma skor hehe

fick mitt presentkort som jag vann i förra veckans säljtävling idag också så blir en runda inom Åhlens city och handla lite smink från MakeUp Store, min favorit :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Vi har tidigare bytt länk i sidomenyn och jag har nu bytt bloggadress om du skulle kuna ändra din länkning till mig? :)
Kram!
http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka/

2013-03-09 @ 10:30:14
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0