30 minuter kvar, sen är det semester!

nu väntar jag bara ut tiden.. ska bli så himla skönt! :)
och i eftermiddag kommer Jennifer och då ska man fira in semestern med lite vin och konserter, hoppas det inte regnar bara..
det kan regna i helgen istället för då ska jag bara vara hemma och storstäda lägenheten inför ev oväntat besök i veckan som kommer..
ja nu när jag ska ha semester kanske det inte blir jätteuppdaterat här men jag får se om jag känner skrivklåda någon dag.. får ju berätta hur det blir med dejtandet.. är lite skeptisk till det nu eftersom man inte träffat några hetingar på sistone men man vet ju aldrig, plötsligt händer det som man säger :)
 
 
Kanske ska färga håret ikväll också....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0