Nya friska tag

Jaha då har man börjat med en shakeomgång.. tänkte gå ner 5kg inför sommaren men förhoppningsvis mer såklart... är ju skitjobbigt den första veckan, längtar tills då jag faktiskt känner mig mätt på shaksen och magen vant sig vid att få lite föda... typiskt nog som med alla gånger man vill hårdsatsa så har man blivit förkyld så är lite orolig för att jag inte ska kunna träna så hårt som jag hade tänkt mig men får se hur det blir..


min kropp kanske fick en chock av det hårda Bodypump-passet i måndags följt av ett intensivt zumba pass på tisdagen också så den ska väl återhämta sig snart hoppas jag ;)  och till alla dom som inte provat zumba - Prova! det är riktigt roligt och man blir SVETTIG :)

Längtar tills jag är klar med denna kuren, har jag klarat -6 kg så blir det shoppingspree för presentkortet jag vann på jobbets säljtävling, kan bli kul att köpa kläder i en storlek mindre :)

Igår efter jobb så var man hemma hos syrran och det blev hårfärgning.. tröttnade på att vara rödhårig.. så nu är jag brunhårig istället.. känns bra... passar i alla färger igen hehe

mitt nya hår i solskenet:



Trackback
RSS 2.0