kommer vinsten nu?

jag och några av mina arbetskollegor har startat upp ett "Lottobolag" där vi lägger en pott varje månad som vi sen spelar för, vinsterna delas ut mellan oss.. hoppas på vinst nu då :) jag blir alltid så nervös med sånt eftersom jag alltid har otur med spel så kanske alla andra förlorar bara för att jag väljer ut några siffror? nej så kan det inte vara! sån otur kan man bara inte ha, vi får se om ett halvår då om det blivit några vinster eller inte...
chansen finns ju där men om man inte spelar kan man inte heller vinna som vi säger till våra kunder hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.. är du muslim?

2009-09-15 @ 16:20:33
Postat av: I

är du muslim?

2009-09-15 @ 16:23:01
Postat av: frida

Anonym: nej jag är inte en praktiserande muslim men jag tror på mycket av det och har funderat på att konvertera men vet inte om jag är redo att ta det steget för jag hade inte viljat vara en halvpraktiserande muslim så jag gör det inte om jag inte är 100%

2009-09-16 @ 12:09:18
URL: http://fritchen.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Yea klart vi ska vinna!! Och är du inte säker på att du är muslim hehe ;)

2009-09-16 @ 13:10:07
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0